• Moduł GPS/GPRS S3
    Moduł GPS/GPRS S3

Moduł AutoGuard S3

Najnowsze urządzenie - AutoGuard S-3 zostało zaprojektowane w dwóch wersjach: AutoGuard S-3 AE wersja alarmowa i AutoGuard S-3 LE wersja logistyczna.

Oba produkty zbudowane są w oparciu o te same komponenty i umieszczone w tej samej obudowie i oba umożliwiają monitorowanie pojazdów za pomocą sieci GSM i określanie ich położenia przy pomocy odbiorników GPS. Różnią się natomiast funkcjonalnością. Urządzenie AutoGuard S-3 AE jest przeznaczone do pełnienia funkcji autoalarmu, natomiast wersja - AutoGuard S-3 LE jest urządzeniem logistycznym będącym udoskonaloną wersją AutoGuard S-4.

 


Zestawienie wersji modułów S3

 

 


W odróżnieniu od urządzeń AutoGuard S-2 i S-4 nie ma możliwości współpracy z pastylkami Dallas.



Szczegółowe informacje o urządzeniu S3 do pobrania poniżej:

Funkcjonalność S-3 AE S-3 LE
ustalenie położenia przy wykorzystaniu systemu GPS + +
stałą komunikację ze stacją nadzorującą przy wykorzystaniu sieci GSM, możliwa jest praca w trybie komunikacji ciągłej z wykorzystaniem transmisji GPRS + +
odczyt stanu stacyjki, drzwi kierowcy, pozostałych drzwi pojazdu + ?
możliwość autoryzacji ukrytym przyciskiem +  
przycisk alarmu natychmiastowego (przycisk napadowy) +  
pracę w trybie obniżonego poboru energii +  
współpracę z pilotem +  
współpracę z fabrycznym centralnym zamkiem dla wybranych modeli samochodów m.in. marki Mercedes, VW, Audi, Skoda +  
dodatkowe zasilanie awaryjne z wbudowanego akumulatora podtrzymujące pracę przez co najmniej 12 godzin od zaniku głównego zasilania +  
zdalną zmianę oprogramowania +  
prace jako autoalarm z możliwością współpracy z czujnikami zewnętrznymi +  
sterowanie syrenką +  
sterowanie światłami +  
sterowanie centralnym zamkiem +  
sterowanie diodą sygnalizującą stan autoalarmu +  
wykorzystanie informacji obecnych na szynie CAN +  
możliwość generacji sygnału NMEA przez opcjonalny, wbudowany moduł Bluetooth (AutoGuard S-3 ABE). +  
odczyt stanu pojazdu przy pomocy sześciu wejść binarnych, może to być odczyt stacyjki,    
drzwi kierowcy lub innych sygnałów    
pomiar obrotów lub zliczanie impulsów przy pomocy dedykowanego wejścia