Porównanie modułów GPS/GPRS

Funkcjonalność S2 S3 LE/ S3 AE S4
OGÓLNA


Info o pozycji pojazdu (za pomocą SMS i GPRS) + +/+ +
zdalna zmiana oprogramowania + +/+ +
możliwość podłączenia terminalu komunikacyjnego + -/- +
możliwość podłączenia systemu identyfikacji naczepy + -/- +
moduł bluetooth opcja +/+ opcja
zdalna zmiana oprogramowania + +/+ +
OCHRONA


monitorowanie linii alarmowych + +/+ +
możliwość sterowania pojazdem (blokada silnika) + +/+ +
sterowanie światłami + +/+ -
system antynapadowy + +/+ +
autoryzacja poprzez Ukryty przycisk (opcjonalnie pastylka dallas lub pilot) -/przycisk, pilot Ukryty przycisk (opcjonalnie pastylka dallas lub pilot)
współpraca z alarmem fabrycznym (mercedes, lexus, itp.) + +/+ +
Sterowanie sygnałem dźwiękowym (syrena) + -/+ +
LOGISTYKA


pomiar paliwa + +/- +
pomiar temperatury + -/- opcja
pomiar obrotów + +/- +
pomiar impulsów tacho (prędkość) + +/-
pomiar prędkości GPS + +/+ +
magistrala can + +/+ +
bufor rekordów (poza zasięgiem GPRS i w roamingu) + +/+ +

 

 

 

Parametry techniczne: S2 S3 LE/S3 AE S4
Rodzaj zasilania Napięcie stałe niestabilizowane
Max napięcie zasilania 35V 35V 35V
Min napięcie zasilania 8V 8V 8V
Akumulator 750 mAh 550 mAh Brak danych
Pobór prądu przy napięciu 12V w stanie pracy 100 mA bd/bd 40 mA
Pobór prądu przy napięciu 12V w stanie czuwania 80 mA 80 mA 20 mA
Max pobór prądu przy transmisji danych i napięciu 12V 500 mA 500 mA 500 mA
Zakres temp. Pracy Od -40 do 80 ºC Od -40 do 80 ºC Od -40 do 80 ºC
Wymiary modułu 160x116x28 mm 120x80x27 mm 67x48x36 mm
Masa 0,4 kg 0,2 kg 0,2 kg
Ilość wejść binarnych 8 bd/6 4
Ilość wejść analogowych 4 bd/bd 2
Ilość wejść impulsowych 2 2/0 1
Ilość wejść temperatury 1 0/0 0