Porównanie modułów GPS/GPRS
Funkcjonalność | S2 | S3 LE/ S3 AE | S4 |
OGÓLNA | |||
Info o pozycji pojazdu (za pomocą SMS i GPRS) | + | +/+ | + |
zdalna zmiana oprogramowania | + | +/+ | + |
możliwość podłączenia terminalu komunikacyjnego | + | -/- | + |
możliwość podłączenia systemu identyfikacji naczepy | + | -/- | + |
moduł bluetooth | opcja | +/+ | opcja |
zdalna zmiana oprogramowania | + | +/+ | + |
OCHRONA | |||
monitorowanie linii alarmowych | + | +/+ | + |
możliwość sterowania pojazdem (blokada silnika) | + | +/+ | + |
sterowanie światłami | + | +/+ | - |
system antynapadowy | + | +/+ | + |
autoryzacja poprzez | Ukryty przycisk (opcjonalnie pastylka dallas lub pilot) | -/przycisk, pilot | Ukryty przycisk (opcjonalnie pastylka dallas lub pilot) |
współpraca z alarmem fabrycznym (mercedes, lexus, itp.) | + | +/+ | + |
Sterowanie sygnałem dźwiękowym (syrena) | + | -/+ | + |
LOGISTYKA | |||
pomiar paliwa | + | +/- | + |
pomiar temperatury | + | -/- | opcja |
pomiar obrotów | + | +/- | + |
pomiar impulsów tacho (prędkość) | + | +/- | |
pomiar prędkości GPS | + | +/+ | + |
magistrala can | + | +/+ | + |
bufor rekordów (poza zasięgiem GPRS i w roamingu) | + | +/+ | + |
Parametry techniczne: | S2 | S3 LE/S3 AE | S4 |
Rodzaj zasilania | Napięcie stałe niestabilizowane | ||
Max napięcie zasilania | 35V | 35V | 35V |
Min napięcie zasilania | 8V | 8V | 8V |
Akumulator | 750 mAh | 550 mAh | Brak danych |
Pobór prądu przy napięciu 12V w stanie pracy | 100 mA | bd/bd | 40 mA |
Pobór prądu przy napięciu 12V w stanie czuwania | 80 mA | 80 mA | 20 mA |
Max pobór prądu przy transmisji danych i napięciu 12V | 500 mA | 500 mA | 500 mA |
Zakres temp. Pracy | Od -40 do 80 ºC | Od -40 do 80 ºC | Od -40 do 80 ºC |
Wymiary modułu | 160x116x28 mm | 120x80x27 mm | 67x48x36 mm |
Masa | 0,4 kg | 0,2 kg | 0,2 kg |
Ilość wejść binarnych | 8 | bd/6 | 4 |
Ilość wejść analogowych | 4 | bd/bd | 2 |
Ilość wejść impulsowych | 2 | 2/0 | 1 |
Ilość wejść temperatury | 1 | 0/0 | 0 |